Customer Collaboration


Customer Collaboration handler om at kunne møde kundens forventninger til måden, de kan kontakte din virksomhed på. Undersøgelser viser, at lige netop dét er kontaktcenterets største udfordring. Vi kan bistå dig med at udvikle én samlet løsning for din virksomheds kontaktkanaler blandt andet ved at anvende Big Data i kontaktcenteret.

Big Data-teknologier kan give viden om dine kunders færden og ageren og åbner tilmed op for analyse af kundens stemme i samtaleoptagelserne i kontaktcenteret. Dine kunders stemmer er uden tvivl din største tilgængelige datakilde, så analyser af disse under anvendelse af danske sprogstammer som analyseværktøj kan blive essentiel for driften af din forretning.
Collaboration

Tilfredse kunder og medarbejdere

Én samlet Customer Collaboration-løsning kan give din virksomhed den kundeindsigt, der skal til for at øge kundeloyaliteten og ikke mindst effektiviteten.

Indsigt i og viden om kontaktcentermedarbejdernes hverdag gør det f.eks. muligt at udnytte stilleperioder til kompetence-udvikling, mindske omkostninger pga. for høj personale-omsætning i kontaktcenteret og ikke mindst skabe trivsel på arbejdspladsen.


Vi er Cisco Gold Partner

I samarbejde med Cisco kan vi tilbyde din virksomhed Cisco Contact Center Express-løsninger.

Cisco Contact Center Express kan styrke dine kunderelationer og øge din virksomheds indtjening ved at tilføje en intuitiv agent arbejdsplads med mulighed for integration mod virksomhedens kundedatabaser.

Vi kan i seneste version af løsningen desuden tilbyde Multichannel support og integration mod sociale medier. Det kan øge din virksomheds kommunikationskanaler ud mod omverdenen og styrke din virksomheds ansigt udadtil.

Cisco Gold Partner