Operationscenter

Vi overvåger 300.000 målepunkter


Og vi kan dække alle dine behov for service og drift med vores servicekoncept


500+ kunder har købt ydelser fra vores servicekatalog


Vores servicekoncept indeholder en lang række reaktive og proaktive services:

      • Break & Fix i en fart på en enhed
      • Skræddersyede driftsløsninger baseret på standardiserede ydelser fra vores servicekatalog
      • Forskellige serviceperioder, reaktionstider og driftsløsninger

24/7 drift AF Aarhus Kommune

Se referencefilmen, eller besøg vores reference-sider for meget mere information.

Siden slutningen af 2013 har vi varetaget den totale drift og service af Aarhus Kommunes netværk - et af Danmarks største Cisco-netværk med sine 200 lokationer.


Dimension Data

Dimension Data

Dimension Data er vores internationale service- og driftspartner.

De står klar til at understøtte os i vores service- og driftsydelser i forbindelse med aftaler, der går ud over Danmarks grænser.

Vi arbejder efter ITIL v3

Processerne er implementerede og systemunderstøttede i vores Service Management System.

Vi sørger løbende for at vedligeholde og udvikle vores personlige ITIL-certificeringer, så vi alle har en fælles referenceramme, når vi drifter din virksomheds netværksløsning. Det giver tryghed at vide, at vi gør tingene ordentligt og efter Best Practice.
ITIL

Uddrag af ydelser i vores Servicekoncept


  • Beredskabsaftaler

  • Change Management

  • Network-as-a-Service

  • Overvågning

  • Patch & Versionsstyring

  • Service Delivery Management

Morten Rindsig

Kontakt os og hør nærmere


Morten Rindsig

Concept Manager - Services

+45 82 22 02 27 Ring for mail Morten Rindsig på LinkedIn